Meld deg på Årets fjelltur til Hallingskarvet

Den 28. – 30. mars reiser Be United (en80, Solid Ground og Oneway) til Sudndalen og Hallingskarvet. Vi kommer til å bo godt på Hallingskarvet omsorgs- og konferansenter. Målet med turen er og kunne bli ennå bedre kjent med hverandre, og Jesus 🙂 Vi kommer til å være mye inne, men også ute. Vi satser på slalom, aking og en tur på badeland ved Hermon hotell.

Håper du har lyst å bli med på en uforglemmelig tur med mange gode venner.

LEGG DEG OGSÅ TIL PÅ DETTE FACEBOOK-ARRANGEMENTET FOR TUREN

Dette må du ha med deg:
– Skiutstyr og/eller akebrett (skal du leie, koster dette kr. 400,-)
– Niste på bussturen opp. (Vi stopper etter ca. 2 timer, man kan handle her)
– Dyntrekk, putetrekk, sengelaken, 2 stk. håndkle og toalettsaker.
– Godt yttertøy, utesko, innesko/tøfler, klær til slalom/aking. Klær for helgen ellers.
– Badetøy (hvis du skal bade, vi håper det:) For de som ikke kan svømme er det boblebad, sklie med lavt vann og mindre basseng.
– Bibel og notatsaker

Avreise blir fredag 28. mars kl. 17.00 fra Senterkirken. Hjemreise blir på søndag ettermiddag, kl. 15.45. Tilbake på Senterkirken ca. 19.30.

Reiseledere er Svend Oscar Pedersen (47074796), Kjersti Øvervoll (41633656) og Daniel Karlsson (45218482) Ring Svend for alle spørsmål.

Pris for turen er kr. 800,- som inkluderer mat, transport og overnatting på hotellet. Betaling skjer ved adkomst på hotellet.

Pris for Dagskort i slalombakken:
t.o.m. 15 år kr. 270,-
16+ år kr. 340,-

Leie av slalomski kr. 400,-

Badeland koster kr. 90,-

Meld deg på her: LEGG DEG OGSÅ TIL PÅ DETTE FACEBOOK-ARRANGEMENTET FOR TUREN

[Form id=»10″]

Kategori: Ukategorisert · Tags:

Comments are closed.