Bli med på besøk til noen som trenger det i jula

Tirsdag 18. og torsdag 20. desember ønsker vi å gjøre noe ekstra for noen som trenger det i bygda. Alle som vil kan bli med! Vi besøker Trygdepensjonatet i Vestfossen og flyktningeleiligheter i Hokksund, for å gi dem en ekstra oppmerksomhet før jula.

Tirsdag 18, oppmøte i Senterkirken kl. 13.00. De som ikke klarer komme seg dit kan si fra, slik at de blir hentet eller kommer direkte til Trygdepensjonatet. Der begynner vi kl. 14.00. Vi har på forhånd varmet gløgg og serverer pepperkaker:) Vi blir her ca. 1 time.

Torsdag 20. des, oppmøte i Senterkirken kl. 17.00. Her organiserer oss, tar med pakker, matposer og blomster og setter oss i bilen etterhvert.

Vi drar da til flyktningleiligheter i Hokksund (ved Haug kirke) og i Vestfossen. Her besøker vi familier, har med matposer, gaver, blomster og går inn og prater med dem som ønsker oss velkommen inn. Her setter vi av noen få timer.

Håper DU har lyst å bli med å gjøre en forskjell:)
PS: Ta kontakt med Kari Engebretsen for spørsmål, eller lignende. Tlf. 959 30 533

Kategori: Blogg · Tags:

Comments are closed.